جمعه 10 فروردین 1403

حامد اخگر از اجرای طرح استقبال از بهار در سطح شهر همراه با فضاسازی مناسب در حوزه های فضای سبز و منظر آرایی شهر برای این ایام خبر داد.
شهردارکلیشادوسودرجان با اعلام این خبر گفت: شهرداری کلیشادوسودرجان با اجرای طرح استقبال از نوروز در حوزه های زیباسازی و فضای سبز از جمله نصب میله و پرچم در ورودی شهر، پایه‌های روشنایی در سطح شهر رنگ آمیزی جداول و طراحی مبلمان پارک‌ها و فضای سبز با شن های رنگی اشاره کرد.
وی افزود: یکی از بهترین راه حل هایی که در جهت تامین فضای سبز شهرها می تواند مطرح گردد استفاده از پتانسیل های بالقوه خود شهرها مانند:طراحی منظر مسیرهای درون شهری, حواشی خیابانها و توسعه سبز راه هاست که این شهرداری با استفاده از شن های رنگی و زنده نمودن فضای های مرده به طرحهای بکر و محوطه سازی های فضای شهری , بین منظر سازی و بستر سازی شهری وتوسعه پایدار گام اساسی بردارد.
وی هدف از تدبیر این پروژه را علاوه بر افزایش زیبایی بصری شهر، با شاداب‌سازی محیط که باعث جذب گردشگردان و مسافرانی است که در تعطیلات ابتدای سال از این شهر عبور می‌کنند بیان داشت

اخگر ضمن تأکید بر اهمیت زیباسازی فضای شهری و ایجاد آرامش بصری، تصریح کرد: توسعه و گسترش فضاهای سبز شهری با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان با رعایت فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی در طراحی فضای ایجاده شده با شن های رنگی در سطح شهر اعمال شده است .
شهردار کلیشادوسودرجان در پایان گفت: امید است بتوانیم با انجام هماهنگی و برنامه ریزی در این راستا سهم کوچکی در نشاط و شادابی شهر داشته باشیم و خدمات شایسته ای را در ایام نوروز به شهروندان گرامی، میهمانان نوروزی ارائه دهیم