شنبه 1 اردیبهشت 1403


أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ»

هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آن‌ها (دشمنان)، آماده سازید.

سپاه پاسداران به عنوان نهادی انقلابی و مردمی در سایه رهنمودها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، در پاسداری از ارزش‌های انقلاب با اقتداری بی نظیر در تمامی زمینه‌ها برای سرافرازی میهن اسلامی پای به میدان جهاد گذاشته است و نقش آفرینی این نهاد تأثیرگذار بر معادلات منطقه‌ ای و جهانی به ویژه حمایت از مظلومان جبهه مقاومت به عنوان برگ زرینی در تاریخ پرافتخار کشور عزیزمان می درخشد و هرگز با تصمیم جاهلانه و متأثر از رویکردهای صهیونیستی و ضد بشری قابل تهدید و تحریم نیست.
کارنامه درخشان سپاه نشان از حضور قدرتمندانه این نهاد مردمی در صیانت از انقلاب و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد و ملت ایران همواره قدردان خدمات سبزپوشان سپاه اسلام هستند.
شهرداری و شورای اسلامی شهر کلیشادوسودرجان در پی اقدام اخیر رئیس جمهوری آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی ضمن حمایت از این نهاد مقدس، انزجار خود از اقدام مقامات آمریکایی را ابراز می کنیم و چرا که پیوند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرهنگ ایثار و شهادت بیانگر پیوند عمیق با نهضت سرور و سالار شهیدان و روز عاشورا است .سپاه نور چشم نظام است و در دل مردم جای دارد و اگر سپاه نبود قطعاً امروز در کشور ما امنیت هم وجود نداشت. واعلام می داریم من یک پاسدارم.
شهرداری و شورای اسلامی شهر کلیشادوسودرجان