جمعه 31 فروردین 1403

به مناسبت دهه ولایت؛
بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی در کلیشادوسودرجان برگزار می‌شود

شهردار کلیشادوسودرجان گفت: در فاصله اعیاد قربان تا غدیر بیش از ۲۰ برنامه متنوع در شهر اجرا می‌شود.
حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایام دهه امامت و ولایت فرصتی ارزشمند برای تبیین، تبلیغ و تشریح فلسفه و پیام غدیر، شخصیت امیرالمؤمنین(ع)، جایگاه امامت و ولایت، ترویج اسلام ناب و اشاعه فرهنگ علوی است.

وی از آماده‌سازی این شهر جهت گردهمایی غدیریون و حرکت کاروان عاشقان ولایت در روز عید غدیر خبر داد و افزود: برنامه‌های ویژه دهه ولایت و امامت با همکاری پایگاه مقاومت بسیج، هئیت‌های مذهبی و جامعه روحانیت شهر با رویکرد ترویج فرهنگ غدیر برگزار می‌شود.

شهردار کلیشادوسودرجان تصریح کرد: برنامه گردهمایی بزرگ غدیریون همراه با کاروان عاشقان ولایت برگزار و با هشتگ "غدیری_ام" در فضای مجازی منتشر می‌شود.

اخگر گفت: پیاده‌روی خانوادگی، مدیحه‌سرای و اجرای مسابقه غدیر همراه با پخش کلیپ و سخنرانی از دیگر برنامه‌هایی است که با محوریت شهرداری در این روز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ایام دهه ولایت و امامت امسال بیش از ۲۰ برنامه متنوع فرهنگی در شهر کلیشادوسودرجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: از ابتدای این دهه تاکنون برنامه متنوع فرهنگی مانند جشن عید غدیرخم ویژه کودکان با هدف آشنایی کودکان با واقعه غدیر، پنج کارگاه مشاوره رایگان ویژه بانوان با موضوعات متنوع و استفاده از اساتید و ورحانیان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، مراسم‌های مولودی‌خوانی و جشن، توزیع بروشور و مسابقات فرهنگی در مناطق مختلف شهر اجرا شده است