شنبه 1 اردیبهشت 1403


آسفالت بیش از ۲۰ هزار مترمربع از معابر کلیشاد و سودرجان
شهردار کلیشادوسودرجان گفت: هفت هزار مترمربع از معابر محله کلیشاد، شش هزار و ۵۰۰ مترمربع در محله سودرجان، پنج هزار مترمربع در محله آغچه‌بدی و پنج هزار و۵۰۰ متر در محله افجد توسط شهرداری آسفالت شد.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بهسازی، ترمیم، لکه‌گیری و روکش آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها از جمله مطالبات بحق شهروندان است، اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامطلوب آسفالت بعضی معابر و به‌منظور جلب رضایت شهروندان طرح بهسازی، ترمیم، لکه‌گیری و روکش آسفالت دو هزار و ۴۰۰ مترمربع از چهار منطقه شهر را با استفاده از سه هزار تن آسفالت انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه مناسب‌سازی و آسفالت معابر از اولویت‌های اصلی شهرداری است، تصریح کرد: امسال طرح آسفالت کوچه‌ها و محلات در دستور کار شهرداری قرار گرفته که پس از هماهنگی و آماده‌سازی محل، اجرای آسفالت آن عملیاتی شد.

وی عنوان کرد: با اجرای هفت هزار مترمربع لکه‌گیری و آسفالت در محله کلیشاد، شش هزار و ۵۰۰ مترمربع در محله سودرجان، پنج هزار مترمربع در محله آغچه‌بدی و پنج هزار و۵۰۰ متر در محله افجد توسط شهرداری کلیشادوسودرجان در طرح ارائه خدمات محله‌ای و توزیع عادلانه خدمات در کوچه‌ها و معابری شهری با سه هزار آسفالت انجام شد.

شهردار کلیشادوسودرجان با بیان اینکه زیر ساخت‌های شهر بستر توسعه شهر را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: فراهم کردن بسترها باعث دستیابی به توسعه پایدار است و با برنامه‌ریزی استراتژیک، اصول کاری مدیریت شهری منسجم و نظام‌مند می‌شود.