پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی
شروع جاذبه مغناطیسی حسینی در روز اربعین است. (مقام معظم رهبری)
اربعین، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست. در آیینه تاریخ ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، گسترده می شود و کران تاکران را در می نوردد. چنین حادثه هایی، جاودانه و ماندگار است و هیچ سدّ و حائلی را توان پوشاندن آنها نیست.
تنها زیارت اربعین سید الشهداء علیه السلام است که مؤمن خالص را از دیگران تمیز می دهد . و دوستان اهل بیت علیهم السلام را از غیر آنان جدا می کند. و مؤمن واقعی کسی است که نگذارد آثار نهضت حسین علیه السلام فراموش شود و در قدردانی و شرکت در هدف آن حضرت کوتاهی نورزد.
پیروان و دوستان امام حسین علیه السلام امیدوارند تا از این طریق مشمول این حدیث نبوی شوند که جابر بن انصاری – از صحابه رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم و نخستین زائر قبر حضرت اباعبدالله در اولین اربعین سیدالشهداء روایت کرده است:کسی که قومی را دوست دارد با آنها محشور می شود و کسی که عمل قومی را دوست دارد با ایشان شریک می باشد.
اینجانبان اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار وسرور شهیدان کربلا و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور شهرکلیشادوسودرجان تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.

حامد اخگر
شهردار کلیشادوسودرجان
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کلیشادوسودرجان