جمعه 10 فروردین 1403

شهردار کلیشادوسودرجان از اجرای طرح‌ها عمرانی باهدف روان‌سازی تردد و حمل‌ونقل درون‌شهری خبر داد.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کلیشادوسودرجان با بیان اینکه شهرداری‌ها به عنوان متولیان اصلی عمران و بهسازی شهرها نقش مؤثری در توسعه و بهبود سیما و منظر آن‌ها دارند، خاطرنشان کرد: همه ساله بخش مهمی از اعتبارات شهرداری‌ها در زمینه عمران شهری هزینه می‌شود که موجب افزایش رضایتمندی، امید به زندگی، نشاط اجتماعی و تعالی فرهنگ شهروندی می‌شود.

وی از پایان عملیات اجرایی پروژه جدول‌گذاری دو کمربند شهری «شهید باهنر» و «شهید رجایی» این شهر خبر داد و افزود: سه‌هزار متر جدول‌گذاری انجام شده در این طرح با اختصاص با اعتباری بالغ ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری در ابتدای سال جاری انجام شد.

شهردار کلیشادوسودرجان روان‌سازی تردد و کاستن از ترافیک خودرویی را از مزایای اجرای این طرح‌ها برشمرد و یادآور شد: مقایس عملکرد، میزان منابع و اعتبارات مالی، پناسیل اجرایی و مهمتر از همه خواسته‌ها و نیازهای شهروندان از مهم‌ترین معیارها در انتخاب و اولویت‌بندی پروژه‌های شهری است.

اخگر با بیان اینکه طرح‌های عمرانی باید با تاثیر مثبت بر محیط‌زیست شهر زمینه جذب سرمایه‌گذاری را فراهم کند، تأکید کرد: پروژه‌های شهری کلیشادوسودرجان در جهت ایجاد توسعه پایدار تدوین شده و با مدیریت جهادی اجرا می‌شود