دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

حضور دکترذاکري مدیر کل محترم استانداری استان اصفهان و مهندس کرکه آبادی مدیر کل محترم سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور در جلسه آموزش نیروهای اداری شهرداری های استان اصفهان به میزبانی شهرداری کليشاد و سودرجان
✅به گزارش روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان ؛ در راستای تحقق برنامه های توسعه و بهبود مدیریت شهری و با عنایت به اهمیت گسترش و تقویت توان علمی مدیران شهرداری جلسه اموزشي با تدریس آقای محمد باقر انصاری نویسنده کتاب قانون و مقررات شهرداری و شوراها ویژه مسئولین واحدهای امور اداری شهرداری های استان اصفهان به منظور تقویت علمی و عملی در امور اداری شهرداری ها به میزبانی شهرداری کلیشاد و سودرجان در سالن اجتماعات این شهرداری برگزارشد.
?در این جلسه دکتر اخگر شهردارکلیشادوسودرجان ؛ ضمن خوش امدگویی با تاکید بر اهمیت چارچوب آموزش و نقش آن در تحقق اهداف توسعه پایدار؛ اظهار داشت: آموزش با افزایش میزان اطلاعات ، دانش ، مهارت ها و قابلیت های کارکنان ، آنان را برای ایفای وظایف و قبول مسئولیتهای جدیدتر در حوزه مدیریت شهری ، آماده تر و مجهزتر می کند .
وی با تقدیر از شهرداری هایی که با شرکت پرسنل خود در دوره های آموزشی حضور فعال داشتند تصریح کرد: آموزش برنامه‌ريزي شده جهت بهبود سطوح شايستگي كاركنان و عملكرد سازماني، نقش بسزایی ایفا می نماید.
?در ادامه دکتر ذاکري مدیر کل دفتر امورشهری و شورا های استانداری استان اصفهان در ارتباط با لزوم ساماندهی نیروهای شهرداری گفت: امروزه ودرعلم نوین مدیریت درسازمانها منابع انسانی اصلی ترین و تاثیرگذارترین سرمایه یک سازمان به حساب می آید،به نحوی که می توان با برنامه ریزی صحیح دراین سرمایه سازمان ها را به سمت وسوی هدف اصلی هدایت نمود .برنامه ریزی درجهت تامین ،بهسازی ،نگهداشت،به کار گیری ودرنهایت توسعه نیروی انسانی براساس شایسته سالاری ،شایسته گزینی وعدالت امری مهم ولاینفک دررسیدن به اهداف نهایی یک سازمان است .
?و در ادامه کرکه آبادی مدیر کل دفتر نوسازی ،تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور در این رابطه عنوان کرد: برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور در حال پیگیری است. وی ابراز امیدواری کرد که این اقدام بتواند بستر لازم و اساسی در حوزه قوانین و مقررات استخدامی شهرداری ها را فراهم کند.
?و درپایان جلسه شورای اداری با حضور دکتر ذاکری و مهندس کرکه ابادی با نیروهای شهرداری کلیشادوسودرجان در دفتر شهرداری برگزار و در خصوص مسائل و مشکلات موجود در امور اداری به بحث و تبادل نظر پرداختند.