یکشنبه 23 اردیبهشت 1403

زمین چمن مصنوعی درمحله اغچه بدی (میانکوه)به بهره برداری می رسد
به گزارش روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان , دکتر اخگر شهردار از احداث زمین چمن مصنوعی در محله اغچه بدی اراضی میانکوه خبر داد : پیرو جلسه قبلی با روحانی و معتمدین محله اغچه بدی و اعضای شورای اسلامی شهر جهت مکان یابی زمین چمن مصنوعی در محله اغچه بدی , پس از بحث و مذاکره اراضی میانکوه به عنوان مکان مورد نظر جهت ایجاد زمین چمن مصنوعی لحاظ شد
وی بر اهمیت ورزش در سلامت و شادابی جامعه اشاره کرد و افزود: ورزش کردن سهم بسزایی در سلامت افراد و کاهش ناهنجاری های جامعه دارد و در این جهت توسعه فضای ورزشی در محلات از اهمیت بالایی برخوردار است.
دکتر اخگر اظهار داشت : ما باید در صدد راه اندازی اماکنی برای استفاده عموم مردم جهت گسترش ورزش همگانی و ایجاد نشاط اجتماعی و شهروندی باشیم .
دکتر اخگر شهردار در پایان افزود: امیدواریم با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان هرچه سریعتر این زمین چمن مصنوعی به بهره‌برداری برسد.
مهندس دهقان رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر توجه به تفریح و ورزش و تشکر از تلاش شهرداري در تکميل این پروژه گفت: برای برخورداری مردم ورزش دوست محله اغچه بدی تصمیم براین شد تا یک زمین چمن مصنوعی در اراضی میانکوه با مشارکت شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان احداث شود تا این محله هم از امکانات ورزشی نیز برخوردار شوند.